Twój koszyk jest pusty ...
» FAQ

Kontakt

  • NIP: 894-28-93-752
  • E-mail:sklep@krusell.pl
  • Telefon71 349 09 90 (zamówienia sklep)
    608 353 601 (hurt)
    531 76 05 50 (gwarancja)
  • Godziny działania sklepu9-17

FAQ

  • Czy muszę zarejestrować konto, aby dokonać zakupu?

Nie, rejestracja konta nie jest konieczna do złożenia zamówienia. Po wybraniu interesującego przedmiotu i kliknięciu przycisku "Do kasy" mogą Państwo wybrać opcję "Zamówienie bez zakładania konta". Nalezy jednak pamiętać, że zarejestrowani Klienci mogą korzystać z kilku dodatkowych funkcji takich jak historia zakupów czy też książka adresowa (możliwość zdefiniowania do 5 adresów). Mogą również otrzymać rabat dla stałych Klientów.
  • Jakie formy płatności obsługuje sklep KRUSELL.PL?

Dokonując zakupu w sklepie KRUSELL.PL możesz zapłacić za towar dokonując przelewu bankowego na wskazane przez nas konto, skorzystać z szybkich płatności on-line (system Platnosci.pl) lub płacąc kurierowi przy odbiorze przesyłki.
  • Ile zapłacę za przesyłkę przy zamówieniu towaru?

Koszt przesyłki jest uzależniony od tego jaką formę rozliczenia i dostarczenia towaru wybierzesz. W chwili obecnej cennik dostaw wygląda następująco:
- Odbiór osobisty (w siedzibie firmy): 0zł
- Kurier DPD (płatność przelewem lub płatności on-line): 12.00zł
- Kurier DPD (płatność przy odbiorze przesyłki): 18.00zł
- Przy zamówieniach powyżej 150 zł - Wysyłka gratis
  • Jak długo będę czekał na realizację po zamówieniu przedmiotu?

Standardowo, jeśli produkty posiadamy na stanie, zamówienie jest realizowane w ciągu 1-3 dni. Chociaż dokładamy starań, aby oferta sklepu internetowego była aktualna zdarza się, że zamówionego przedmiotu akurat nie posiadamy i w takim wypadku czas realizacji zamówienia może wzrosnąć do 14 dni. Jeżeli dany produkt jest już niedostępny w Polsce i realizacja zamówienia przekroczyłaby 14 dni, zawsze kontaktujemy się z naszymi Klientami.
  • Czy jako stały klient mogę otrzymać jakiś rabat?

Tak, stali Klienci (zarejestrowani) mogą otrzymać od nas zniżki na dokonywane w sklepie internetowym zakupy. Rabat jest uzależniony od ilości i wartości dokonanych wcześniej zakupów, a szczegółowe informacje o jego wysokości zarejestrowany Klient może znaleźć w zakładce Moje konto. Zniżka jest uwzględniana w chwili dokonywania kolejnego zakupu, na stronie z podsumowaniem zamówienia.
  • Dostałem kod rabatowy. Co to jest i jak go zrealizować?

Kod rabatowy uprawnia do otrzymania zniżki przy zakupach w sklepie internetowym. Kody mogą być jedno lub wielorazowego użytku i są udostępniane Klientom w ramach różnego rodzaju akcji promocyjnych.
Aby wykorzystać posiadany kod, wymagana jest rejestracja w sklepie KRUSELL.PL (kod może wpisać tylko zarejestrowany Klient). Zniżką na podstawie kodu nie są objęte produkty aktualnie przecenione w sklepie (w promocji).
  • Mam konto w sklepie KRUSELL.PL, ale zapomniałem hasło. Co robić?

Klient, który zapomniał hasło, może wygenerować nowe za pomoca formularza dostępnego tutaj. Nowe hasło zostaje wysłane na e-mail podany przez Klienta.
  • Dopisałem się do newslettera, ale nie chcę już otrzymywać od Was wiadomości. Jak się wypisać?

Oczywiście każdy Klient ma mozliwość rezygnacji z chęci otrzymywania newslettera. Aby usunąć swój adres e-mail z listy subskrybentów, należy kliknąć link zawarty w powiadomieniu, które wysyłamy do Klienta w chwili rozpoczęcia subskrypcji. Jeśli Klient nie ma możliwości wypisać się z newslettera samodzielnie, prosimy o kontakt pod adresem sklep@krusell.pl, lub poprzez formularz kontaktowy.
  • Otrzymałem przedmiot, ale jest uszkodzony. Czy mogę go wymienić?

Oczywiście. Każdy przedmiot jest objęty gwarancją i Klient ma prawo do reklamowania wszystkich wad fabrycznych lub uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego użytkowania przedmiotu. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
  • Zakupiłem przedmiot w innym sklepie, ale uległ uszkodzeniu. Czy mogę go reklamować w sklepie KRUSELL.PL?

Przykro nam, ale nie. Sklep KRUSELL.PL obsługuje tylko reklamacje dotyczące przedmiotów zakupionych w naszym sklepie, na podstawie wystawionego przez nas dowodu zakupu (faktura lub paragon). Jeśli zakupili Państwo przedmiot u innego sprzedawcy, sugerujemy zgłoszenie reklamacji właśnie do tej osoby/firmy.
  • Jestem zainteresowany zakupem wiekszej ilości produktów Krusell. Czy realizujecie zamówienia hurtowe?

Oczywiście. W tym celu prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy (temat: "Zapytanie o zakupy hurtowe"), lub telefonicznie pod nr telefonu +48 71 349 09 90.

Przejdź do strony głównej